mmm pizza..:P

Gu va mätt jag e:S Har precis smokat i mig en kebab pizza med fetaost på i mängder..va super gott för det va skit länge sen man käka pizza nu:P sen kollade jag på "Surrogates" den va la hyffsat bra förutom att ljudet va kasst å sista 5 minuterna försvann ljudet helt:S men får la se om man kikar på den en annan gång med:P

Idag ringde jag de sista samtalen som va tvungen att fixas så nu e allt klart så nu slipper man tänka mer på all skit, nu kan man bara leva livet:O Så idag blir det inte mycket mer å göra. gjort allt som behövs:) kanske se om någon vill hitta på något senare annars blir det bara å va hemma:D men det e ju aldrig fel det heller..haha JOO det e skit trisst att sitta hemma:S men men får se va som sker iaf.

Imorrn får jag iaf mina pengar å det ska bli så skönt:P inga skulder å betala mer än till mammsen då men jag va tvungen att handla lite så jaa tur man har mammsen ibland:P Men inga andra skulder att betala så det känns skönt:) ska inhandla lite mat å sen får jag se va som sker till helgen som kommer. party eller mys kväll eller kanske både och:D aja känns som jag får vänta å se hur allt blir:)

Nu ska jag iaf sätta på lite gott kaffe.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Sofie

skönt att höra tiias! :D Vi kanske kan försöka ta en kopp kaffe någon gång när jag kommer ner till thn? Ska dock hem nu på torsdag men jag har fullt upp.. Jodå bara bra med mig, försöker dock sluta röka och min morfar ligger på sjukhus så lite jobbigt psykiskt är det, men annars funkar det :) pluggar på komvux och jobbar på en förskola :D

har haft en bra helg, kollade på Idol i fredags och drack 2 liter julmust och i lördags blev det faktiskt lite öl och krogen :) Vad har du hittat på i helgen? :) Kram

2009-10-26 @ 14:42:35
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag vet, jag kämpar på! :) Har gått från ett paket till 5 om dagen, så är ganska bra iaf :D Jag hör av mig när jag kommer ner nästa gång så får vi ta en fika :) Jag bor i Örebro nu vettu :) förlovad och hela skiten :D Ska studera på universitetet till nästa höst :) Kram

2009-10-26 @ 20:37:20
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0