Movie Night =) <3

Movie night. Japp nu har man legat å kollat på film film och åter film, step up 1 skit bra film om man gillar dance filer. sen hade vi Step Up2 street nått å den va oxå jävligt bra, tänk om man kunde dansa street dance det hade vart nått:P blir ju poppis bland flickorna iaf. haha ne men det hade vart coollt. hmm 3e filmen vart FaF 1:D den är lika bra varje gång man ser den. fina bilar:D så street dance å fina bilar det skulle vara livet, men det e ju inte för sent att satsa på nått av det, så gammal e jag inte ännu. bara 26snart.

nu e det snart time for bed för man börjar bli lite smått trött nu. imorrn e det pengar på kontot så då kan man inte sova hela dagen:P Bara för att såå tycker jag det e rätt skönt att sitta hemma på röven och få in pengar på kontot:P för det e ju så många lever idag;) sen finns det ju dom som inte gör ett skit å inte har en inkomst alls som lever på alla andra däär ser jag mer fel än att gå på soc för jag gör iaf det jag ska för att uppnå deras krav för annars hade jag ju inte fått pengar. deras regler som jag följer;) men en sak e jag trött på det e folk som inte vet ett skit om hur det funkar med soc å allt. men ja det går ju kolla upp om man e nyfiken, men de som lever på andras ekonomi ska sluta klandra ner på dom som går på soc.  Jaag va bara tvungen att skriva för jag veeet att det sticker i ögonen på en del. Sen va jag personligen egentligen tycker om mitt levene kan tas privat om någon e intresserad. Keep smile for the life and keep moving:)

Känner mig sjukt glaaaad och sprallig å satans trött men livet känns helt fantastiskt nu när allt är i sin ordning, pratade med sandvikens hus idag för dom skulle hört av sig förra veckan men det gjorde dom inte så jag ringde idag å dom skreev av mig från lägenheten utan problem så nu har jag inget mer att oroa mig för, hade ju vart surt å behöva betala dubbel hyror. men ja man var ju inte dummare än att tala om sanningen å sen en liten lögn för att underlätta allt. men nu e jag så glad och lättad att slippa tänka på nått mer än mig sj å mitt liv. Va faktist rädd att jag skulle må dåligt men blev dock förvånad att jag mådde braa efter allt. men aa ska inge mer skriva så slipper det misstolkas eller bli ett jävla liv. jag ville bara säga att nu va det sista ordnat och jag känner mig lättad och överlycklig.

Så nu e det sängen sen imorrn MONEY MONEY MONEY -$$$- så Natti natti

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0