Naxx/Ulduar

Natti natti nu e det dags för sängen:) Imorrn eller rättare sakt idag så väntar Naxxramas10 eller 25;) ska bli skojsigt:) Har träffat massa nya trevliga personer in Game som verkligen är super snälla..specielt Penni ponken:) finns nog ingen roligare å snällare kille att spela med:D han har verkligen ställt upp på det mesta In Game så det e man tacksam för. När man träffar på sånna som han vill man aldrig sluta spela för allt blir såå mycket roligare. Jag är glad på ett sätt faktist att jag har wow som man kan rymma från verkligheten in i en annan värld med andra vänner. Får mig iaf att kunna koppla av lite för stunden. En del kanske anser att wow e skit med mera men jag trivs att spela och kommer nog aldrig sluta helt helt. Visst jag kommer inte kunna spela som jag gör nu sen men jag kommer ändå ha kvar spelet så man kan rymma in lite då å då för att just kanske bara snacka skit med sina vänner eller bara gå en hc runda eller nått liknande..aja skit samma ingen annan som e intresserad av wow iaf:P eller en del kanske men inte många som läser detta:D

Men men Naxxramas väntar så nu blir det lite sömn:D 65members i guilden nu och hälften lvl 80's:) t8 gearet på topp så nu e det jackt efter t9:D Ulduar10 guild run på lördag med:D ska bli skojsigt värre..haha det e mitt nöjje än att vara ute å supa skallen av sig och må dåligt dagen efter:D sååå God Natt!!!!

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0