tomma ord

Kalla mig va du vill tyck va du vill om mig, jag bryr mig inte det minsta längre om dina tomma ord som bara försökt trycka ner mig. Jag är starkare är så och stark nog att bryta loss från dig och ditt egoistiska liv. Du kallar mig egoist men va e inte du när du skriver ett sms

"Kanske är bäst om jag har ensam vårdnad av barnet så slipper du oss å me tanke på att det är 40 mil emellan oss" Barnet vill jag inte slippa men dig vill jag slippa, Jag kommer aldrig ge upp om mitt barn om du behåller det. glöm och dröm. det e mitt lika väl som ditt. men barnet ska inte behöva utsättas för massa olika sjuka sexlekar som du så gärna drömmer om. hoppas du har vett nog att ta nått jävla ansvar för något för en gång skull å inte låta alla andra göra allt åt dig. 20år å klarar inget sj:S Jag e iaf klar me dig och göra saker åt dig. sen patetiskt av dig å skriva direkt du blir dumpad att du ska träffa dina gammla KK:s haha du klarar dig inte sj eller hur:)

Men men det är ditt val nu hur du gör med barnet. Abort så slipper du mig med som du sååå gärna velat ett bra tag nu eller behålla det och gå med på delad vårdnad eller bråka om ensamvårdnad i rätten. och skulle det gå så långt så har jag en del underlag att framföra. Men men det blir som det blir:)

Känner mig faktist glad för en gång skull på länge:) UNDERBART!!!!:)

aja ne nu ska jag kila vidare:D tjolahopp:)

//tiias


Kommentarer
Postat av: En som vet hur det kan vara...

Hej,

känner inte dig alls men jag har läst lite i din blogg och har full förståelse för hur du känner eftersom även jag har varit blind inför något liknande som hände mig för ett tag sedan. Vissa människor går helt enkelt inte att lita på alls, man kan ställa upp för människan i vått och torrt och bara få skit tillbaks rent ut sagt.



Hoppas att allting ordnar sig för dig i livet och tro mig att saker och ting kommer att bli bättre efter ett tag.



Lycka till!! :)

2009-10-18 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0