Update....

Annonym som skrev att jag ska träffa 2tjejer!!!

Jag är singel nu och jag ska träffa dom som vänner och jag ljuger aldrig om vilka jag träffar å inte. sen har jag inte haft sex med nån tjej jag träffar som e mina vänner. sen bryr jag mig inte om hon blir svartis eller inte för jag har inget med henne att göra mer. nu gör jag va jag vill och hon gör va hon vill. jag e absolut inte svartsjuk på en som betett sig som hon gjort. har inte alls kännt av nått av det. sen dessa tjejer är mina vänner som jag kännt stort sätt hela livet så jag ser ingen fel att ta upp kontakten med dom igen. sen resten du skrev får bli intressant att se med tiden hur det ligger till med graviditeten och om det e mitt sånna fall. inget jag kan göra nått åt nu.

Men jag e inte lik henne på nått vis. jag beter mig inte som ett svin!! plus att jag träffa inga tjejer när jag hade förhållande men nu e jag singel och lever mitt liv och träffar vem jag vill. för inte visste jag det va fel att umgås med vänner.

jaja allt ger sig sinom tid:D


Btw så e allt fixat med lägenheterna så jag får bo kvar:D så nu ska jag sova sen blir det att bege sig hem till therese på kaffe å sen har jag satt henne på att baka Brownies:D ska bli intressant detta:D haha


//tiias


Kommentarer
Postat av: Nathalie W

Härligt att det löste sig med lägenheterna! :)

2009-10-19 @ 11:55:39
URL: http://coffincreeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0