dåligt humör

Morrn morrn..gud va jag hatar telefoner, Mamma ringde som en tok förut för hon skulle ha tag på brorsan..å då väcker hon mig me..tro inte på fan att jag kunde somna om sen för jag visste det att får hon inte tag på nån av oss så springer hon sönder dörren här..:S ÅÅH ursäkta mig men är på så kasst humör nu så det inte är sant. Men får se om det blir en tupplur senare eller om man håller sig vaken tills ikväll. Idag ska jag inte alls göra mycket. Ska la en sväng till affären sen bara å sen blir det att sitta hemma å dega som vanligt. Blir nog att spela senare om jag orkar å vill..Va inne nyss men det va skit tråigt att spela, kanske för att alla andra sover..hehe. Men det är la dagens händelser iaf.

Ne fan ska kolla nätet lite nu..haj haj

Älskar min Nathalie <3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0