Är jag så värdelös?

Morrning då var man vaken igen då eller aa jag har vart vaken sen kl 3 inatt. Vaknade av att bror och J förde väsen sen att jag drömde att en tjur sprang runt och sparka runt på Nathalie när hon var gravid:S hehe men när jag fråga hur det var med henne så fick jag skäll för att jag va så barnslig Haha sikken jävla dröm jag hade iaf:D men lite rolig nu när man tänker efter:P Har suttit å små spelat lite nu sen jag gick upp och nu la sig bror och J för att sova så jag sitter här ensam:( Ska vänta på att kl blir 9 så ska jag ringa lite samtal. Förststa samtalet till sandvikens kommun, sen till thn kommun, sen till sandvikenshus med mera..massor att göra innan man kan flytta..men det är det värt får jag hoppas:)

Senaste tiden har det vart mycket att tänka på med allt som sker och ska ske. Man måste planera saker å ting ordentligt för det är stora steg som väntar:) under en tid har jag även tänkt mycket på mitt liv i största allmenhet och jag har la inte mycket att säga om det mer än att det ska bli skönt att börja om. Hoppas iaf det blir som jag vill att det ska bli. för detta är inte bara mitt liv som kommer påverkas av allt som måse göras utan nathalie och bebisen. så jag hoppas vi kommer hålla ihop och stötta varandra. för det skulle kännas tråkigt att flytta och sen stå där helt ensam:( för mina planer är iaf att bo tillsammans med hjärtat och vår bebis, sen skaffa jobb så man klarar sig. för det är nått jag saknar att ha nått att göra. kanske inte märks nu att jag saknar det men det gör jag för jag är trött på att bara gå hemma.

Men känns som alla är emot mig och inte tror att jag kan förändra min livs situation men visst kommer jag göra det men skulle vara lättare och roligare om någon kunde visa lite mer posetiv energi och tro på mig. känner bara mig såå jävla nertryckt nu när alla verkligen är emot mig. för mitt liv jag har nu är juu så värdelöst:( Ska jag vara helt jävla ärlig känner jag mig helt värdelös som pojkvän eller blivande pappa. eftersom alla säger till mig att jag inte kommer lyckas med att få jobb eller pengar:S som alla säger det är ju ett MÅSTE att ha jobb, åå visst e det de men man kan inte göra mer än sitt bästa men me tanke på dagens sammhälle å hur gott om jobb det finns så kan man ju inte räkna med att man får första bästa jobb jag söker såå hur fan ska vi klara oss? Verkligen alla har fått mig att fundera på JAG ska få allt att gå runt:S Jag som person kommer aldrig förändras så mycket mer så kommer jag änns bli en bra pappa så Omogen, oansvarig, egoistisk som jag är enligt en hel del personer. Det är visst fel att föra ett bran till världen utan ett jobb utan utbildning, utan en framtid.:S neee fan orkar inte skriva mer för alla som läsen är ändå emot mig iaf.

JAG ÄR VÄRDELÖS!!!!!

Men jag ska iaf visa alla att dom har fel för jag tänker inte sjunka ihop bara för massa kalla toma ord som kommer från andra. Viktigaste för mig är att få dela mitt liv med Nathalie och sen vårt barn. Det får mig att kämpa mer än nått för att lyckas. Hoppas bara jag har Nathalie på min sida iaf. eller? Jag vet va hon anser och jag håller med om att hon har rätt och jag kommer gör allt för att göra henne stolt och lycklig, för att vi ska ha det bra tillsammans. Utan henne skulle jag iaf gått under för länge sen.

Sen vill jag tacka alla idioter som skriver massa skit till Nathalie:S det får henne att stänga ute mig med..känns jävla skoj. ELLER INTE:/

Nathalie har sitt liv och jag har mitt men vi har även ett liv tillsammans och det är vårt barn, vårt förhållande men det känns som alla ska förstöra allt. Känns som all skit får N att glömma av mig på nått sätt eller inte orka med mig. men allt jag vill är att visa mitt stöd på alla sätt jag kan å visa min kärlek och det kommer ingen kunna göra nått åt..alltså mina handlingar och mina känslor för nathalie kommer alltid vara detsamma även om andra ska lägga sig i och skria massa skit. TYCKER alla som har nått emot vårt förhållande eller att vi ska få barn eller va det än e, dom kan ge fan i att skriva eller uttrycka sig för jag skiter totalt i det bara tråkigt och irriterande.

Jag älskar iaf nathalie mer än nått annat och jag finns för henne och kommer alltid stötta henne. Kommer bli så mycket lättare och skönare när man väl flyttat då man kan vara nära:) det är bara lite mer än 3 månader sen bor jag i viken:D

Mitt nya liv börjar den 01-01-2010 då ska jag visa allt å alla att dom underskattar mig.

Älskar dig Nathalie. Hoppas du älskar mig med;) puss hjärtat <3

//tiias


Kommentarer
Postat av: Ikisss

Nej Tiias.. du är inte Värdelös!! Jag vet att du kan å vill å nu när du vill å e beredd på att satsa på att fixa ett nytt liv så kommer du lyckas :) jag håller alla tummar för dig å önskar er all lycka i världen ! de e ni värda, du , tjejen å bebben <3

2009-09-30 @ 14:24:35
URL: http://ikisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0