sömn va e det?

Morrning:) Vaknade kl 03:10 och kunde inte somna om:S va fan e det för fel på mig? senaste tiden har jag alltid vaknat runt 3-4tiden å kan absolut inte somna om även fast jag va skit trött när jag la mig. Nu känner jag mig pigg men jag vet att om några timmar kommer tröttheten tillbax:S men idag kommer mamma å ska hjälpa mig att städa lägenheten för jag ska säga upp den imorrn så då lära dom komma å göra en besiktning vilken dag som helst:S inte va jag ser fram emot med tanke på va som skett här på fester:S men men det är en smäll jag får ta..ska iaf försöka hinna fixa det mesta innan jag flyttar. men men. så idag blir det att grejja så jag får snällt vara vaken..kanske sover goare inatt sen då:P hehe.

tänker mycket på detta me flytten hur jag ska lösa allt men hittills har allt gått bra så det ska nog lösa sig med allt annat med:D 1 sak jag verkligen oroar mig för är att tänk om jag inte får hjälp av soc med flytta mina saker:S hur fan sak jag lösa det sånna fall? visst kan sälja av lite skit men ska jag inte ha nått när jag flyttar in?:S får verkligen hoppas det stämmer som dom sa att soc måste hjälpa till med det. aja det löser sig med tiden det med:D haha allt löser sig. "Mitt motto":D

Ska nog läsa upp mina gymnasie ämnen när jag flyttat för jag snackade med min soc sek i viken som jag kommer ha. hon sa att dom hade så man kunde studera upp betyg å ändå får hjälp med pengar. Skulle vara en bra början kanske tills man hittar ett jobb:) vet dock inte hur långa kurserna är för som sakt har jag inte tänkt leva på soc så länge till..iaf inte enligt mina planer iaf eller va jag vill. Nu ska det bli stopp på det. dags att ta tag i sitt liv och göra nått åt det:)

Vecka 11(10+2) om jag inte räknar fel:) tiden går hyffsat snabbt iaf:D men ännu ett par veckor till att frukta men har det gått så här långt redan kommer det allt att gå bra resten med:) men jag e iaf skit glad fortfarande över att nathalie är med barn:D känner mig såå stolt på nått vis:) Lägntar tills skrutten tittar ut:) just nu längtar jag till skrik, barjs å spyor..haha se om det är lika kul sen;) Ne men jag ser faktist fram emot detta:D kommer iaf att ta mitt ansvar:)

Älskar min underbara Nathalie över allt på denna jord, känner mig verkligen super lycklig tillsammans med henne. hoppas verkligen det kommer hålla mellan oss för alltid:) Mitt hjärta slår bara för henne och bebisen så klart men för tidigt att säga hur allt kommer gå. Älskar er iaf hjärtat.

Nu ska jag spela lite sen får jag se när mammsen kommer. tjohej skriver kanske senare.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så ni har gått ut med det nu? =) Kram!

2009-09-30 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0