tappat betydelse:(

Hehe..råkade spionera lite nyss och såg en person skriva att "Jag älskar dig" bara är ett ord alla använder för att uttrycka sina känslor för en annan person och att det används för ofta. Visst jag är en känslomässig kille som säger det för att uttrycka mina känslor för en person men älskar jag inte personen jag är tillsammans med så använder jag aldrig det heller. för mig betyder det ordet verkligen mer än bara ett ord att säga. Det är få personer jag kunna säga det till. Men visst håller jag men om att det har blitt ett väl använt ord som tyvär tappat sitt syfte:( Att säga det nu är inte så specielt kanske men jag tycker om att höra det för älskar en person mig så gör den det å då ser jag inget fel i att personen uttrycker sig med att säga att "Jag älskar dig" Men jag skulle inte vilja höra det om det inte stämmer för jag vet många som använt ordet utan att änns ha känslor för den andra å det är sårande för sen tar det slut så kommer det fram att personen aldrig älskat den andra. Men som sakt för mig betyder det mer än ett ord för det är så få personer jag kunnat säga det till. så när jag säger det nu till nån jag älskar kommer det direkt från mitt hjärta.

Jag kan säga att jag säger det mer än 5ggr per dag till Nathalie men det är för att hon är den person jag verkligen kunna älskat sen det tog slut mellan mig och Jonna på min 20år dag. Men visst ordet "Jag älskar dig" tappar sitt syfte när man använder det för ofta som jag kanske kan göra;) men jag menar det iaf av djupet av mitt hjärta. Älskar verkligen Nathalie. Jag kommer inte sluta säga det så länge jag menar det för jag säger inte det om jag inte menar det.

Jag använder det ordet för de personer jag älskar för att jag är sån att tänk om nått skulle hända då vill jag att personer i mitt liv vet att jag älskar dom. tänk om mamma, bror eller Nathalie skulle dö av en anledning och jag inte sakt va jag tycker skulle jag må skit dåligt. Nu när jag tänker efter såå är jag skit dålig på att visa mina känslor för min familj. När sa jag senast till min mamma att jag älska henne..hmm ja du det va år sen:S Visst jag älskar min mamma och bror men har skit svårt att uttrycka mig för familjen. vi är öppna och så me allt men inte känslomässiga saker och det är kanske lite tråkigt:( Senast jag sa det till mamma va jag nog till och med full:S så aa känner mig dum eller elak:( som sakt jag har svårt att säga det men säger jag det till nån menar jag det för att jag verkligen känner så starka känslor för en person så jag kan utnyttja ordet "JAG ÄLSKAR DIG".


Men det är sant att det tappat sin betydelse. uttryck dig bara om du menar det!. :) I do it;)

Love you Nathalie S and our child :)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0