goda nyheter:)

Goda nyheter:) Jag är frisk som en nötkärna för jag pratade med läkaren idag så det känns skönt:D hehe Sen så ringde dom från sandvikenshus idag och jag har fått lägenheten jag sökte:) så nu blir det sandviken i Januari..ska bara ringa soc igen i viken å be dom ringa å säga att jag får hjälp av dom för det va iaf va dom sa till mig å dom kan ju inte ändra sig:P så på måndag får dom ringa dit å prata med dom sen så blir det att börja planera å grejja med dittan och dattan:D Men allt verkar gå som planerna så 1:a Januari bor jag i sandviken:) hehe bra start på 2010:) Äntligen får jag komma närmare min älskling <3 skaa bli så skönt att kunna vara med henne å bara mysa:) sen att finnas där för henne och hjälpa henne de sista månaderna innan den lilla skrutten kommer ut ska me bli skönt. hatar att sitta 40 mil bort å inget kunna göra:S Men snart så är jag närmare än 40mil:P

Idag har jag annars inte gjort så mycket, spelat, ätit och bara tatt det lugnt. är lvl 79 nu med Nathalié:) så snart är det ding 80..wiie. ska se om jag orkar ta det inatt..hehe sen ska det gearas som en idiot:P får passa på å spela nu för jag kommer inte vilja eller kunna spela nått sen när jag flyttar. funderar på att sluta helt om jag får för gumman:) hon har ju natt planer för mig när bebisen kommit..haha..sötnos:P

Ne nu kom bror och J så det bli kaffe å sen spela.

Älskar dig Nathalie<3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0