its mine:D

Lägeheten är min:) kontraktet skickas så jag får det nästa vecka:) flytten sker 1:e januari sen är det bye bye trollhättan for ever:P kommer aldrig mer flytta tillbaks till denna skit hålan:S inte för att sandviken e större men det lära vara bättre än här iaf.. iaf för min del:) kommer bli såå underbart att kunna starta om på nytt nu och bara glömma thn, eller glömma kommer jag aldrig göra för jag har ju vänner och min familj här så man kommer ju åka hit och hälsa på nån gång men det e för dom å inget annat. Nu äntligen efter många års lägntan från thn såå kommer jag bort från skiten:) wiiiee känner mig överlycklig. men kommer nog inte fatta att det är sant föräns jag väl är i viken å har fått iordning hemmet och så sen att få vara med min älskling kommer vara sååå underbart att få träffa henne dagligen eller aa kommer väl komma dagar man vill vara ensam med men så är det väl alltid:D men att finnas där kommer vara skönt:)

Såå nu e det till å börja dona å grejja här hemma för det e mycket skit som ska slängas för jag ska inte ta med massa onödig skit som jag inte använder. massa saker på vinden som man bara drar med sig till ingen nytta så det ska gås igenom och ränsa sen ska jag kolla alla skåp för jag ska slänga massor:D viktigaste e iaf min elektronik plus min säng, soffa sen kvittar det nästan:P kläderna med:D haha men men har lite mer än 3månader på mig att fixa allt så det ska la hinnas med:D

Idag sker det la inte så mycket så jag ska la kanske börja rota lite i skåpena:D

Älskar dig Nathalie min smurf<3

tjollavippen

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0