ny vecka

Hejsan ännu en ny vecka och va skedde i helgen..hmm ja som alltid wow, internet prata med älsklingen..Ja det är mitt fart fulla liv jag lever just nu. Men va fan ska man göra..allt jag vill är bara komma här ifrån denna skit hålan från allt gammalt å från allt. Vantrivs som fan här. Har några vänner jag tycker om men när fan umgås man med dom? gör ingen skillnad om jag flyttar eller inte. Iofs så spelar det ingen roll om jag skulle umgås med dom för jag vela flytta iaf för jag vill börja om på nytt sen vill jag komma närmare min älskade underbara Nathalie. Tänk att bara få vara med den man älskar, finns inget bättre å skönare. sen att starta ett nytt liv tillsammans med henne:D Jaaa va säger man, allt jag vill iaf:D

Sitter nu och lyssnar på Sarah connor - from sarah with love, och det får mig att tänka på sann kärlek och längtan efter framtiden:D har dock dåliga minnen av den låten oxå:( Men aa det får man försöka leva med. tycker om låten iaf:)

Vanligaste tankarna jag har varje dag!
1. när jag vaknar är min första tanke "hur mår min älskling" och att jag önska hon låg bredvid mig.
2. Måste ha kaffe:P
3. Va ska jag göra idag?
4. Jag vill byta liv.
5. Jag vill här ifrån nuuuu!!!
6. Nathalie är i mina tankar 24/7. saknad. Kärlek, oro, lycka med mera.

Ja det är vanligaste tankarna men finns så mycket mer jag tänker på. men orkar inte skriva allt. Jag vill iaf bara komma här ifrån nu och glömma trollhättan och all gammal skit. THAT'S IT

im living to love you Nathalie. Now and forever. I will always keep you in my heart and my mind. I love you soo much<3 plz belive me.


Ne nu ska jag sätta på mer kaffe och försöka få liv i broder tuck.:D

hajpa

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0