Paus

´Paus i spelet för en stund nu:) har spelat sen jag vaknade kl 09:30 imorrses tills nu så en paus sitter inte fel. ska snart duscha å nått mer:P hehe brorsan ska strax iväg och träffa J en stund så jag blir ensam;) hehe sen kommer la sötnosen min ringa ikväll med får jag hoppas:) Igår va jag hos läkaren å fick fixat lite saker så nu får man vänta och se på resultaten men vet redan svaren så det är inget att vänta på:D jag e frisk som en nötkärna:P iaf fysiskt..haha. annars har det inte skett så mycket mer..Joo jag hjälpte brorsan flytta lite möbler igår så jag har sån träningsverk i kroppen specielt i röven..haha. Sen väntar jag på svar från sandvikenshus om lägenhet men får svar senast den 22:e:( så det är ett tag kvar.

Men men det e bara hålla tummarna å hoppas på det bästa av allt. vill iaf komma här ifrån snart å få spendera mer tid med min älskling och ta hand om henne nu när hon är gravid:) Vet att hon kommer bli en toppen mamma fast stressad och orolig hehe. Men går allt som det ska så kommer allt lösa sig till det bästa. Man är aldrig redo för barn specielt inte första barnet men man växer in i rollen som förälder och man ska inte tro att man kommer misslyckas som förälder för det gör man inte. Vet många unga föräldrar som tar hand om sina barn helt själva utan någon hjälp alls och det funkar ju hur bra som helst å då menar jag unga. Jag är iaf 26 när barnet föds och Nathalie kommer vara 20 plus att vi är 2st som hjälps åt så det kommer gå fin fint:)

Men men den dagen är det ett tag kvar tills...önska iaf tiden kunde gå snabbare:D hehe. Men kanske inte. för det är mycket som ska förberedas så för snabbt får det inte gå:)

det va la det för idag.

Nej nej höll på att glömma viktigaste delen av bloggen:)

Nathalie jag älskar dig mega massor. du är min ängel som lyser upp mitt liv och mina dagar:) utan dig skulle jag känna mig så vilsen och ensam. jag är tacksam för allt du gör och gjort för mig det har verkligen hjälpt mig mycket både psykist och fysiskt:) Älskar dig mest av allt och jag kommer aldrig lämna dig. puss hjärtat mitt<3

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0