Rediga jag:D

Blev väckt strax före 12 eller va kl va idag av älsklingen:) pratade en stund me henne för dom skulle bege sig hemmåt sthlm igen. sen så gick jag upp å tog en kopp kaffe med bror, sen gick vi till affären å sendan förbi eidar för bror skulle låna kärran för att flytta lite saker:) Sen drog han iväg med miss J till överby och jag stanna hemma å tro på fan..tiias har vart redig idag:P Tog mig i kragen och storstäda å diska så nu e det kliniskt rent här hemma:P Nästan iaf..missa säkert en å annan vrå;) hehe är inte såå jävla petig av mig. inte nu iaf..kommer la bli det för inte vill man krypa runt i massa skit?:S nej nej så får det inte vara..hehe kommer bli pedant som aldrig förr..haha

Nu sitter jag å väntar på att broder tuck ska komma hem med mat. blir pizza med massa feta ost på å en film:D men va för film vet jag inte ännu för jag får ju inte kolla på mina skräckisar jag har på datorn förrens Nathalie kommer hit;) å jag har ju lovat att vänta å se dom tills hon är med:) så då får jag hålla det. Men pizza å film blir det iaf. sen blir det la wow:a en stund innan man ska sova. kommer nog lägga mig tidigt idag för jag la mig vid 7 imorrse eller va kl va så man e lite sleten nu efter en städ dag å lite sömn.

Älskar dig Nathalie över allt annat på denna jord och håll nu tummarna ang lägenheten:) puss min ängel<3

btw Jag fick besked idag om visning på en lägenhet jag hade sökt:) men dock så står jag på 2:a plasering på lägenheten så jag hoppas att den första tackar nej så jag får den:) men det tror jag dock inte att det kommer ske:( men man kan alltid hoppas iaf:) såå håll tummarna allihopa:)

tjillevippen hej:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0