update

ojojoj kl är nu 06:30:S fan va tiden gått snabbt då för sist jag kolla på kl va den 02:22, Men nu ska jag strax lägga mig:D snackade med sandvikenshus och soc i sandviken idag och allt är fixar och klart. Nu ska bara N kolla på lägenheten sen kan jag skriva på kontraktet:D hoppas dom kan skicka hem det så jag kan skriva på å sen skicka tillbax det. Men flytten sker den 1:e januari iaf och det känns verkligen härligt att veta att jag fick lägenheten för nu vet jag att jag äntligen kommer här ifrån:) få komma från thn kommer vara det nått så underbart plus att få vara nära N:D

Idag har det inte skett så mycket mer än att jag sov mellan 12 och 19 ungefär för jag vaknade före fan imorrse eller igår morrse så jag va trött som en gnu. sen jag vakna ikväll har det vart spel och pizza:) låg en stund i sängen i sovrumet och kollade på tv medans bror och J kollade på nån film som inte va nån höjdare. jag ville iaf inte kolla på den så jag låg i min ensamhet inne i sängen och kolla tv:D

imorrn/idag sker la inte allt för mycket. ska la försöka orka mig upp och ringa ett samtal sen vet i fan va som sker. blir la att spela som vanligt. hehe känns som om det är det ända man gör är att spela men va fan gör man inte för att tiden ska gå. kommer ändå inte hinna eller kunna spela när jag flyttar och det känns la både skoj och tråkigt men mest bra för min del för jag kommer ha fullt upp med ett och annat iaf.

Fick iaf min första tid hos soc i sandviken den 15jan kl 10:) ska försöka att komma ihåg det. iofs har jag satt påminnelse på mobilen:D sen kommer jag nog komma ihåg det för jag vet ju att jag måste dit:) men först å främst får vi se när älsklingen orkar kolla på lägenheten men jag fick tills på måndag på mig nästa vecka. måste iaf fixa det så jag kan säga upp denna lägenheten innan den siste sep. men det löser sig nog:)

Ne nu ska jag nana tänkte jag eller försöka iaf. känner mig pigg som en mört:) såå natti natti.

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0