sent/tidigt

Här sitter man nu å det är sent/tidigt va man nu vill kalla det:P har inte kommit isäng ännu å jag lära inte lägga mig ännu heller för kl 08:30 tror jag det var ska jag ringa ett samtal sen kan jag sova. Hade iaf hoppats på att slippa ringa men men det finns la en orsak till det. Får bara hoppas på att vi får en ny tid nästa vecka då så det inte går allt för länge. Men det ska la lösa sig. Nu undrar säkert en person om jag är sur..men det är jag inte hade bara vela sluppit att ringa. vill ju veta gur allt ligger till och få lite mer info men det är ju inte för sent ännu. hoppas bara allt går bra för allas glädje..för det är verkligen nått jag ser fram emot detta:D Jag är inte redo men ansvar har jag iaf och gör det som jag kan göra. försöker iaf:) Jag har massor att göra nu en tid fram över. ringa runt till kommunerna å hålla kontakt med dom, leta lägenhet, ringa andra samtal..ussch va jag önskar man kunde ha en sekriterare eller nån som kunde hjälpa mig. möten ska jag hinna med oxå..:S aaah kommer stressa sönder eller glömma hälften. som sakt önska nån kunde hjälpa till.

Ne jävla klagande. jag vill iaf bara hitta en lägenhet i viken nu så blir allt bättre sen:D får se när jag får tag på en bara. men hoppas jag får svar på nån i sep så jag kan säga upp denna sen i okt.

så fort man kommer här ifrån blir det att börja söka jobb, spara pengar, och finnas till hands och vara Nathalie nära:D Älskar verkligen Nathalie sjukt mycket och det gör ont att vara utan henne å det har jag skrivigt och sakt 1000000ggr men jag menar det verkligen. Hon är mitt allt. Tänker på henne 24/7 och det gör mig galen av saknad:(


Ne nu ska jag dra vidare och jag hoppas allt å alla som bara vill ställa till problem kan ge upp nån gång å låta oss ha vårt liv. Lev era egna liv och vi vårt! thats it!

natti/godmorgon

//tiias


Kommentarer
Postat av: Lotta

hej hjärtat! Man känner sig aldrig riktigt redo för det ni om ett tag kommer få vara med om! Tro mej jag vet, men samtidigt så får livet en helt annan innebörd, det är helt fantastiskt!



De kommer gå bra ska du se! Tänker på er!



kram

2009-09-08 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0