:(

Kl är nu 06:40 och jag har sovit i dryga 4 timmar men vaknade ínnan 6 förut och kan verkligen inte somna om:S Igår betede jag mig som världens största idiot mot Nathalie:( Jag har under ett par dagar nu känt att hon inte älskar mig så jag ställde till med ett jävla väsen igår som jag ångrar så jävla mycket:( Jag tänkte bara på mig sj å inte på hur hon känner sig nu för tiden för det är inte så jävla lätt för henne att vara den hon va förut aa innan hon blev gravid. hon är trött och mår skit hela tiden å orkar inte visa de känslor hon har för mig. Å istället för att se det så, så ställer jag till det ännu mer:/ Jag hoppas iaf att jag inte gjort bort mig helt för jag vill å klarar inte av att förlora Nathalie:( Jag var egoistisk och jävligt idiotisk och det kommer inte hända igen. Jag insåg igår hur jävla dum jag vart det senaste:S Jag ska börja tänka mer på Nathalie och hennes behov och hur hon känner sig. Jag kan inte kräva att hon ska vara den som hon var innan för det är en jobbig period hon går igenom och jag ska börja ställa upp mer och visa att jag finns här för henne.

Hur som helst kommer jag aldrig mer att bete mig så som jag gjorde igår för det va fan egoistiskt tänkande och väldigt elakt:( det är inte det nathalie behöver. hon behöver nån som älskar henne och kan se hennes behov och kunna se att hon mår dåligt och inte orkar visa de känslor som jag kanske vill. Såå ännu en gång gumman så är jag verkligen ledsen för hur jag betett mig mot dig. förlåt för allt dumt jag sakt som sårat dig:( Jag ska verkligen visa en bättre sida av mig för jag klarar inte av att förlora dig inte en gång till:/ Jag kommer alltid finnas här för dig oavsätt vad och jag kommer finnas för dig genom hela graviditeten och alltid efteråt. Jag kommer alltid vara din vän/pojkvän och stötta dig genom allt. kommer som sakt aldrig lämna dig någonsin. Jag är lycklig med dig och den klumpen jag fick innom mig igår att jag förlorat dig av mina cp misstag det va hemskt, Jag är verkligen inget utan dig i mitt liv.

Jag kan tänka mig hur du kände dig igår och det va mitt fel:( sen gjorde inte saken bättre va din vän skrev:( så jag mår skit dåligt över hur jag betedde mig mot dig:( Men jag finns alltid vid din sida och min familj å mina vänner med. Jenny vill verkligen träffa dig igen och mamma är sjukt glad över detta och mamma tycker verkligen om dig jätte mycket. hon tycker du är söt å blyg:) Men mamma vill oxå jätte gärna träffa dig igen. Och om någon vill träffa dig så är det verkligen jag för jag saknar dig så jävla mycket:(

När det blev som det blev igår kan jag verkligen förstå att allt kändes skit och att du verkligen önska att du inte var gravid. Jag kan bara ana hur jävla ensam du kände dig. Men du är inte ensam för du har mig å mig kommer du alltid ha vid din sida. Kanske inte är tillräckligt men jag sviker iaf inte din sida. Jag ska aldrig mer bete mig som jag gjort för det förtjänar inte du. Du förtjänar att vara lycklig för du har redan haft det jobbigt nog och jag ska inte sjunka till samma nivå som många andra. Det kommer jag aldrig göra för jag respekterar och älskar dig och hoppas inte det är försent. För jag klarar inte av att förlora dig:( Sen hoppas jag verkligen att din familj accepterar detta för din skull och sen för barnet.

Du kommer iaf bli en bra mamma va nån annan än säger för man kan aldrig vara redo för att få barn. Iaf inte första barnet men man mognar och lär sig va man ska göra. Jag känner massa tjejer som e yngre än dig och dom klarar av det så varför ska vi inte göra det? Dina så kallade kompisar som säger att du är omogen och oförmögen att skaffa barn det är inga vänner för en vän ställer alltid upp. Jag vet inte men jag kan tänka hur jobbigt det är för dig nu men du ska iaf veta att helt ensam är du inte. skulle aldrig lämna dig ensam skulle aldrig lämna dig även om du hade 1000 vänner. Jag älskar dig och jag tar mitt ansvar fast jag visat det si sådär under ett par dagar. Men Ska aldrig mer bete mig sååå..aldrig.

SÅ ännu en gång hoppas jag du kan förlåta mig och ge mig en chans att bevisa att jag är ledsen och att det aldrig ska hända igen. 

Jag älskar dig mer än något annat Nathalie det är iaf det sannaste jag säga och det kommer jag aldrig be om ursäkt för att jag älskar dig:) Du är styrkan och tryggheten i mitt liv. Du är min ängel. puss

//tiias
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0