??

Snälla kan ingen bygga mig en tidsmaskin så jag kan åka tillbax i tiden ett par månader eller varför inte innan jag blev till å se till att min far inte gör min mor på smällen. För vad var meningen me detta liv?:S hela livet har vart ett rent kaos tills för några månader sen då vände allt men ändå på nått vis känns det konstigt för allt jag gör blir bara fel iaf. Är det meningen att mitt liv bara ska vara fel å kaos? kommer det vara så resten av livet med? Ibland känner jag bara för att försvinna helt från denna jord. Varför inte gräva ner sig i förtid, skulle nog underlätta för en å annan om jag bara försvann helt. Tänk bara på allt skit min mamma behövt gå igenom tack vare mina misstag:( all den sorg och alla tårar hon fått stå ut med tack vare mig:S Jag vill inte att nån ska må dåligt för va jag gjort eller gör. Men känns iaf inte som jag gör nån lycklig.

Min dröm har alltid vart att få ett nytt liv och leva lyckligt men kommer jag få det är frågan. Är det värt att vänta å se efter? Jag är feg som aldrig vågat ta mitt liv. eller en gång våga jag men någon kom emellan så aa man sitter här iaf. men visst är jag väl glad för det till och från för vissa saker hade jag inte vela missa. hopplösa jag som bara ställer till det för allt å alla.

Känner inte änns nån spänning över att flytta längre. Asså visst jag vill verkligen flytta och komma Nathalie närmare för hon betyder allt för mig. Men den känslan jag hade för bara ett par dagar sen innom mig att ååå jag vill flytta å allt kommer bli så skoj å bra den känslan är helt bortspolad. Sen känner jag inte nån glädje över nått annat heller för den delen. känner mig fan helt död och osynlig. lever jag ens eller är allt bara en sjuk dröm eller va e det frågan om.

aaah skit samma, vem fan bryr sig iaf om va jag skriver. Önskar jag aldrig föddes iaf.

Älskar dig Nathalie, förlåt för att jag är ett hinder i ditt liv:( Men du betyder iaf allt för mig. glöm aldrig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0