HJÄLP!!

Varför ska allt vara så jävla jobbigt? Senaste dagarna har jag tänkt på verkligen allt i mitt liv och jag känner ibland att jag bara vill sätta mig ner och stor gråta å få allt ur mig:( Jag vill verkligen ha ett nytt liv lågnt här ifrån bara med Nathalie. Jag vill skapa ny framtid tillsammans med henne jag vill vara nära henne hela tiden. Jag saknar henne så jävla mycket och det får mig att inte kunna sova, ligger å bara önskar jag fick vara hos henne och glömma allt annat. Känner mig gråtfärdig och har sån jävla ångest:( Mår skiiiit! ÄLSKLING kom och hämta mig nuuuu!!! Jag vill bort här ifrån.

Jag ser inget annat än min kärlek till nathalie för just nu är hon det ända ljusa i mitt liv. Jag är verkligen lycklig över att jag har henne och allt vi går igenom tillsammans. Jag hoppas verkligen allt kommer bli bra med ? och att jag får flytta här ifrån snart. Vill bara till NATHALIE NUUUUU!!! Faaan börjar lipa nu:S sitter här ensam eller brorsan sover men jag känner mig så jävla ensam och tom utan min älskling. Trycker över bröstet av ångest och ensamheten får mig att känna mig som 5 år igen och jag är ensam ute i en stor svart skog och bara skriker efter hjälp.

Jag känner mig som en dålig son, dålig vän och en dålig pojkvän för mamma är jag alltid sur mot och mot mina vänner är jag nochalant eller hur det stavas och mot nathalie ställer jag bara krav på. tycker ´synd om alla i min omgivning. vill verkligen förändra mitt liv och mitt beteende för att kunna passa in. Jag gör verkligen allt för Nathalie men de senaste har jag nog bara vart en stor idiot eller nått, vet inte va jag ska göra för att hon ska veta att jag verkligen bryr mig och tar ansvar för allt och att jag finns för henne och älskar henne.. Jag vill göra henne lycklig och inte besviken. Jag försöker göra mitt bästa av situationen som är nu för att stötta henne och hjälpa henne. Jag gör det jag kan 40 mil bort:( Jag önska jag kunde vara hos henne och hjälpa henne med allt *gråter* SAKNAR dig så jävla mycket Nathalie:'( Hoppas du inte tröttnar på mig:( Jag gör mitt bästa älskling!!

Jag visste inte att man kunde ha så här många känslor i kroppen på samma gång. Jag mår skit och känner mig spy och gråtfärdig daglig dags för allt. Jag vill iaf bara komma från trollhättan och starta om på nytt med Nathalie och hoppas allt löser sig med ? för det skulle vara det vackraste och bästa som kunna hända mitt liv och för oss. Jag vet att detta är nått nathalie vela länge och nu får hon chansen så jag hoppas allt går bra för hennes skull och vår. Jag är lycklig att jag fick chansen med och att den är med nathalie. för det är min framtid att få dela den med nathalie och skapa framtiden med henne vid min sida. Inget annat på denna jord betyder mer för mig än min älskling INGET!!! jag kommer aldrig svika nathalie kommer aldrig lämna hennes sida kommer alltid älska och bry mig om henne. Hoppas hennes känslor för mig är starka nog att hon vill vara med mig med. för skulle jag förlora henne skulle jag verkligen ta livet av mig eller nått för jag känner mig helt tom och ensam nu när jag har henne i mitt liv men att jag inte kan träffa henne när jag vill, hur skulle det kännas å förlora henne..det vill jag aldrig veta. Kan bara tänka mig hur det skulle kännas:S Jag ska ge henne den respekt, omtanke, kärlek, uppskattning med mera som hon förtjänar och jag hoppas hon vill dela resten av sitt liv med mig.

Tårar smakar salt:S fast det vet nog de flesta. Känner mig dum nu som sitter och gråter men allt känns så jävla jobbigt när jag är här hemma i THN. Jag vill här ifrån och börja om på nytt med N. ska ringa ett samtal idag till sandvikens kommun å prata med dom ang flytt så håll tummarna att allt kommer gå bra. för det skulle vara helt underbart att bara komma från denna hålan för stannar jag här kommer inget hända med mitt liv. har för mycket förflutet här och jag är för bekväm här för att göra nått å det finns oxå vissa anledningar till att man är som man är men jag vill iaf förändra min livs situation och börja ta ansvar. Nog för att jag måste ta ansvar för går allt som det ska så är ansvar nått jag måste ha till 110% och absolut kommer jag ta mitt ansvar. Jag ser fram emot 2010 för det kommer vara bästa året i mitt liv iaf:D tror dock en person till ser fram emot 2010:) Tycker dock synd om N som är ensam nu och mår dåligt:/ Vill verkligen hjälpa och stötta henne med henne inte 40mil bort:( snälla trolla mig till sandviken nuu!! GUD HJÄLP MIG MED ALLT SOM SKA GÖRAS!!! JAG BER!!! Be with me now.

Ska vara vaken inatt eller va har jag för val..kan inte sova iaf. sen måste jag ringa sen vid 08:45 så aa nu e det ingen ide att försöka sova. har la sovit 1 timme nu iaf eller inatt. somna, vakna, somna, vakna så hll det på å sen sista gången jag vakna börja jag tänka på allt och på Nathalie hur jävla mycket jag saknar henne. det är fan sjukt att man ska behöva sakna en person så jävla mycket som jag gör. å jag kan inte bara sticka till sandviken när jag känner för det..:S kostar en förmögenhet:( Jag kommer få behöva sakna nathalie till slutet av Oktober:S hur ska detta gååå..:S Jag vill träffa henne nu nu nu!!! gaaaahhh!!

Men går samtalet senare som planerat så ska jag börja ringa på lägenheter i viken:) men får försöka hitta en som passar in med min uppsägning här med. sen måste jag fixa flytt av mina saker med..soc kanske kan hjälpa en med flytten..hmm ska snacka med dom om det iaf..har för mig när jag tänker efter att dom kan hjälpa en med det annars få jag lösa det på nått sätt..men här ifrån ska jag om jag så ska packa mina kläder bara å sticka..haha ne men får jag chansen så drar jag på en gång från thn. kommer aldrig flytta tillbax hit sen..NEVER!!!!

Nu ska jag ta mer kaffe och fortsätta må kasst och sakna hjärtat:(

NATHALIE: Jag älskar verkligen dig och lämna mig aldrig..lova mig det. för är det nån som ser dig för den uderbara person du är så är det jag. Jag kommer aldrig svika dig eller lämna dig. Jag vill ha dig i mitt liv och dela allt med dig. snälla ge mig chansen att visa dig att min kärlek är sann..Du betyder allt för mig! Jag kommer alltid finnas för dig. Älskar och saknar dig:( <3 Puss och kram gumman!

//tiias
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0