Bad med Theo:)

Idag så gick jag upp som vanligt kl 07:30 och ja jag va mer än död för igår kväll fick jag för mig att sätta på en film när kl redan var 11 å den sluta kvart över 1 på natten sen kunde man ju inte somna av den äckliga värmen som vart/är. Men jag pallra mig iaf upp och iväg till skolan idag trotts att jag va trött som en gnu. i skolan hände inte många knop tack vare värmen men det slutade med Vatten krig å det va skönt:) Sen efter lunchen åkte vi iväg å bada idag igen på Årsundabadet utanför sandviken å det va skönt. Sen när man sluta så cyklade man hem å då va man ju lika svett å varm som innan:S

Men när jag väl var hemma vart det en tupplur i 2 timmar och sen när jag vaknade så stog gumman min å gjorde kyckling, pommes å sås som smakade smaskens:) massa vitlök på kycklingen;) å så kollade vi på nån mysko film till maten. Efter filmen fick jag för mig att jag skulle ta en dusch men det slutade med att Pappa och Theo satt å badade tillsammans i badkaret:) mysigt va det å sen behövde lill killen min svalka av sig lite med plus att det hade nyss regnat ute så det vart lite svalare inne så nu tror jag Theo är rätt nöjd. ligger å sover i sin säng nu:) Älsklingen duschar nu å när hon e klar blir det sängen:) för imorrn e det en ny skol dag.

Här e lite bilder från mitt å Theos bad idag;)






Vist är han söt min lilla älskling:)
Mamma och pappa älskar dig Theodore <3

Nu ska jag iaf kila i säng å mysa lite innan vi ska sova...Natti Natti.

//Tiias





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0